بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است؟
نوشته شده توسط : مهمان نواز

 

در ساخت وب سایت امروزه مشاجره ساخت بک لینک رایگان و پیوند در پی seo از مهم ترین گرفتاری ها در دنیای وب محسوب می‌شود. همینطور طریق قابل قبولی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک میباشد. درین نوشته ی علمی میخواهیم بگوییم بک لینک و پیوند چه میباشد و در seo وب سایت چقدر اصلی میباشد . در صدر به تعریف‌و‌تمجید بک پیوند میپردازیم بک لینک و پیوند به پیوندهای گفته می‌شود که از سایتهای دیگر به تارنما شما داده می گردد ، وقتی که از تارنما خویش به تارنما دیگر لینک میدهید، وبسایت مقابل از وب سایت شما بک لینک و پیوند اخذ نموده است.
گوگل به بک لینک و پیوند ها مبنی بر معیار محبوبیت و تعداد اهمیت می‌دهد هر سیرتکامل پیوند به صفحه های شما در وبسایت‌ها و صفحه های دیگر که به وسیله موتور‌های کاوش پیدا خواهد شد بک لینک و پیوند میباشد. وب سایت هایی که خرید بک پیوند طبیعی ،زیاد دارا هستند و همینطور محتوای نو و منظم قرار میدهند درجه خیر و خوبی دارا‌هستند.
اعتنا داشته باشید که بک پیوند را نمی اقتدار از سایتهای با پیج رنک بالا خرید چون گوگل و بقیه موتورهای کاوش قوی به راحتی سایتهایی که جهت کسب سکو بهتر در کاوش مبادرت به خرید پیوند میکنند را شناسایی نموده و از سکو آنان میکاهد. ولی شایان بیان میباشد در شرایطی‌که مایلید در یک وبسایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی پیوند می توانید دیگر نگران بوجود وارد شدن مشکلی برای وبسایت خویش نباشید.
در ساخت سایت ساخت‌و‌ساز مطالب تازه و اثر گذار یوزرها را به قرار دادن لینک و پیوند های شما در بقیه بلاگ ها و سایت ها می نماید در‌این راستا می‌توانید از شبکه‌های‌مردمی برای بک پیوند بیلدینگ تندرست به کارگیری فرمائید. از مشخصه های پیوند بد می شود به موردها ذیل اشاره نمود:
√ پیوند شدن واژه و کلمه اساسی کلیدی تارنما: برای مثال درصورتی که وبسایت در زمینه‌ی seo است، در همگی جا به واژه و کلمه seo پیوند می‌شود، این لینک و پیوند غیره طبیعی و بد اطلاق میشود، چون یوزرها معمولا چنین کاری نمی کنند مگر اینکه مبلغی اخذ کرده باشند.
√ پیوند شدن وبسایت در مجموع صفحه ها وبسایت: این هم یکی‌از مواردیست که سبب ساز می گردد بک لینک و پیوند به بک لینک و پیوند بد تبدیل خواهد شد، زیرا کمتر رئیس سایتی حاضر میگردد لینک و پیوند کسی را در مجموع صفحه ها وب سایت خویش قرار دهد مگر اینکه مبلغی اخذ کرد‌ه باشد.
√ لینک و پیوند شدن شیت مهم تارنما: در حالتی که تمامی به شیت مهم شما لینک و پیوند بدهند و به مطالب وب سایت شما پیوند ندهند مکان نگرانیست، چون این گزینه هم منجر میگردد بک لینک و پیوند به بک لینک و پیوند بد تبدیل خواهد شد.
√ لینک و پیوند شدن تارنما شما در تارنما غیرمرتبط به مسئله تارنما: معمولا یوزرها در وبسایت خویش لینکهایی را قرار می‌دهند که با زمینه وبلاگشان دارای ربط باشد، در صورتی‌که مورد وبسایت شما راجع‌به سئو تارنما باشد و در آن وبسایت اسب فروشی را پیوند فرمایید، طبیعی ست که بک پیوند بد میباشد.
√ لینک و پیوند شدن وب سایت در سایتهای اسکن بردار و بی کیفیت: همان طور که سایتهایی بی کیفیت خودشان کیفیت چندانی ندارند، لینکهایی که از آن ها به تارنما شما ارسال می گردد بد میباشد و درصورتی که آن سایتها اسپم باشند حتی سبب ساز می شود در قوانینی به جايگاه وب سایت شما زخم برساند.
√ لینک و پیوند شدن وب سایت به طور نهفته: لینکها را قرار می دهند تا یوزرها ببینند و از آن به کار گیری نمایند، البته وقتی که لینک و پیوند پنهان باشد و قابل اکران نباشد، Backlink غیره طبیعی میباشد.
تبادل لینک و پیوند جهت ازیاد بک پیوند در شرایطی که به طور Nofollow نباشد، قابلیت بروز خلل به احتمال قدرتمند میباشد اما در حالتی که طرفین لینکها را به طور نوفالو تغییر تحول بدهند مشکلی از این بابت برایتان پیش نخواهد آمد.در نوشته‌ی‌علمی ی پیوند های nofollow و dofollow می‌توانید با nofollow و dofollow آشنا گردید.
شایان بیان میباشد در ساخت وب سایت در حالتی‌که در موردها فوق لینک و پیوند شما Nofollow باشد، هیچ آسیبی جايگاه تارنما شما نخواهد روئت کرد.دقت داشته باشید که موتورهای کاوش به خیر و خوبی رابطه در بین سایت شما و کلمه ها کلیدی و عبارت کلیدی منتخب شما‌را تشخیص داده و از این روش بوسیله لینک و پیوند های گرانبها و مربوط به پیج رنک بالایی که به شما لینک می‌شوند،حمایت خواهید شد.





:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: